Урок – перше вогнище, зігрівшись
біля якого дитина прагне стати мислителем
Мені дуже поталанило, що в житті я маю змогу займатися своєю улюбленою справою.
Завжди пам’ятаю слова моєї улюбленої першої вчительки Стряпчевої Тамари Леонтіївни, яка вміла переконливо закласти в наші дитячі душі такі важливі слова:
«Щастя не в тому, щоб робити завжди, що хочеш, а в тому, щоб завжди хотіти того, що робиш!»
Уявімо собі, що в нашому класі навчалось аж 44 учні. І всі ми були доволі різні. Один весь час щось малює. Другий захоплюється технікою, грається іграшковими автомобілями. Третій любить стрибати, бігати, зачіпати інших дітей. Четвертий любить тварин, збирає колекцію зображень тварин з відомих мультфільмів. П`ятий допомає дорослим у різних справах. У класі він перший черговий, завжди біля вчителя. Шостий знає багато пісень, слухає сучасну музику.
Мені все це так подобалось. Від природи я мала хист до наук. Тому середню школу закінчила з відзнакою, отримавши срібну медаль. Згодом моя мрія стати вчителем здійснилася – у 1995 році закінчила Бердянський педінститут за спеціальністю початкове навчання та виховання.

Тому без вагань визначилася зі своєю методичною темою:
«Технологія диференційованого навчання на уроках в початковій школі».


Моє педагогічне кредо: «Урок – перше вогнище, зігрівшись біля якого дитина прагне стати мислителем».
Для себе я сформулювала такі педагогічні заповіді, яких дотримуюсь у своїй роботі:
2. Будь справедливим, послідовним та великодушним у вихованні. Адже ти теж не є вершиною досконалості.
Отже, не забувай! Учитель – це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна.
Немає коментарів:
Дописати коментар